OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 19/22) obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti:
- osobno u našem poslovnom prostoru putem evidencije prigovora koja se nalazi u poslovnom objektu,
- u pisanom obliku na adresu: Dubašnica d.o.o., Stipkino 21, HR -51511 Malinska
- putem elektroničke pošte na e-mail: dubasnica@malinska.hr
Odgovor na Vaš prigovor dati ćemo u pisanom obliku u roku od 15 dana od dana primitka prigovora.
Odgovor na pisani prigovor dostaviti će se na adresu koju potrošač navede kao kontakt adresu za dostavu odgovora.
PRILOZI:
- Obavijest o načinu podnošenja prigovora potrošača
- Odluka o imenovanju članova Povjerenstva za reklamacije potrošača
- Pravilnik o radu Povjerenstva za reklamacije potrošača