Prigovori i reklamacije


Adresa: Stipkino 21, 51511 Malinska • tel. 051 859 961  • fax. 051 859 961 •  @ dubasnica@malinska.hr  • web. www.malinska.hr • pon. – pet. 07,00 – 15,00

NOVOSTI I NATJEČAJI I JAVNE NABAVE I ODLUKE I SAVJETOVANJA I SKUPŠTINA I PRISTUP INFORMACIJAMA  I PARKING I GROBLJA I JAVNI TUŠEVI I EU PROJEKTI I POČETNA  

 


OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA

 

Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 19/22, 59/23) obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti:

  1. osobno u našem poslovnom prostoru putem evidencije prigovora koja se nalazi u poslovnom objektu,
  2. u pisanom obliku na adresu: Dubašnica d.o.o., Stipkino 21, HR -51511 Malinska
  3. putem elektroničke pošte na e-mail: dubasnica@malinska.hr

Odgovor na Vaš prigovor dati ćemo u pisanom obliku u roku od 15 dana od dana primitka prigovora.

Odgovor na pisani prigovor dostaviti će se na adresu koju potrošač navede kao kontakt adresu za dostavu odgovora.

PRILOZI:


Share
PRISTUPAČNOST SADRŽAJA AKTIVNA