Najčešća pitanja i odgovori

Pitanje:

Gdje mogu saznati informacije vezano uz pandemiju COVID-19?

 

Odgovor:

Informacije o koronavirusu možete, osim na našim stranicma saznati i putem:

Nacionalni broj za informacije o korona virusu dostupan od 7 do 22 sata je 113.

Brojevi telefona Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo za građane na temu korona virusa su 091 468 30 32 i 099 468 30 01. Dostupni su za svaki radni dan od 8 do 22 sata te subotom i nedjeljom od 8 do 14 sati.

Nastavni zavod za javno zdravstvo PGŽ otvorio je kontakt telefone za sva pitanja vezana uz koronavirus: 051/554-801051/554-802051/554-803 i 051/358-707.

Izdvojena ambulanta za prijem i obradu osoba potencijalno zaraženih COVID-19 virusom koja se nalazi ispred zgrade Doma zdravlja PGŽ i Nastavnog zavoda za javno zdravstvo PGŽ na adresi Krešimirova 52a, od subote 21. ožujka je dostupna od 08 do 20 sati. Radi se ne samo o izdvojenoj lokaciji za dodatni kontakt s osobama sa sumnjom na infekciju korona virusom, već i kao mjesto gdje građani mogu od stručnih osoba dobiti sviše informacija o tom javnozdravstvenom problemu.

Društvo Crvenog križa Primorsko-goranske županije uspostavilo je besplatnu telefonsku liniju 099 661 47 06 za pružanje podrške osobama u samoizolaciji ili karanteni. Građani mogu razgovarati s dežurnim volonterima svakodnevno od 12 do 20 sati.

Stožer civilne zaštite Općine Malinska-Dubašnica:

Stožeru civilne zaštite Općine Malinska-Dubašnica   građani mogu upućivati pitanja u vezi funkcioniranja rada i života u novonastalim okolnostima u njihovoj sredini.

Kontakt telefoni Stožera civilne zaštite Općine Malinska-Dubašnica:

051 / 750 500 i 750 513 (radnim danom od 8:00 do 15:00 sati)

091 / 584 48 85 i 091 / 534 78 62

E-mail adresa Stožera: stozer.cz@malinska.hr ili info@malinska.hr

Informacije o izdavanju propusnica građanima Općine Malinska-Dubašnica u slučaju napuštanja mjesta prebivališta ili stalnog boravka iz vitalnih obiteljskih razloga poput pružanja skrbi djeci ili starijim osobama ili kupnje hrane i osnovnih potrepština  mogu se dobiti putem e-maila: stozer.cz@malinska.hr ili telefona 051 750 500, koji je dostupan svakog radnog dana od 8 do 15 sati.

Gradsko društvo Crvenog križa Krk osiguralo je za sve građane otoka Krka koji su kronični bolesnici, stariji od 65 godina ili koji spadaju u neku od rizičnih skupina pomoć u obliku dostave nužnih lijekova ili potrepština u slučaju da isto nisu u mogućnosti nabaviti po drugoj osnovi. Za područje Općine Malinska-Dubašnica možete se obratiti gerontodomaćici Marijani na mob. 099 / 296 91 93.

 

Korisne mrežne stranice:

Centralno mjesto za informacije o korona virusu su stranice Vlade Republike Hrvatske: https://www.koronavirus.hr/

Ministarstvo zdravstva i Hrvatski zavod za javno zdravstvo na svojim mrežnim stranicama redovno objavljuju aktualne podatke o broju oboljelih i savjete vezane uz sigurnost i zaštitu stanovništva.

Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske svakodnevno održava sjednice u 9 sati te u 16 sati, nakon kojih izdaje priopćenja za javnost i objavljuju na stranicama Ravnateljstva civilne zaštite.

Pitanje:

Kako mogu kontaktirati Općinu u vrijeme pandemije COVID-19?

Odgovor:

Zbog pojačanih mjera zaštite uslijed epidemije koronavirusa, ograničava se izravan rad sa strankama u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Malinska-Dubašnica.
Službenici su dostupni na službenim telefonskim brojevima za radnog vremena općinske uprave, dok se komunikacija može ostvariti putem pošte ili e-maila.
Kontakt podaci službenika dostupni su na web stranici Općine Malinska-Dubašnica www.malinska.hr.

Osobni dolazak u prostorije Jedinstvenog upravnog odjela moguć je samo u iznimnim situacijama kada je posao nije moguće obaviti na prethodno navedene načine, isključivo po prethodnoj najavi i dogovorenom terminu, te uz poštivanje svih propisanih epidemioloških mjera (osobna distanca, zaštitna maska, dezinficiranje ruku).
Najave dolazaka zaprimaju se putem telefona ili elektroničke pošte

Pitanje:

Koja je uloga i koji su kontakt podaci Stožera civilne zaštite Općine Malinska - Dubašnica?

 

Odgovor:

Stožeru civilne zaštite Općine Malinska-Dubašnica   građani mogu upućivati pitanja u vezi funkcioniranja rada i života u novonastalim okolnostima u njihovoj sredini.

Kontakt telefoni Stožera civilne zaštite Općine Malinska-Dubašnica:

051 / 750 500 i 750 513 (radnim danom od 8:00 do 15:00 sati)

091 / 584 48 85 i 091 / 534 78 62

E-mail adresa Stožera: stozer.cz@malinska.hr ili info@malinska.hr

Informacije o izdavanju propusnica građanima Općine Malinska-Dubašnica u slučaju napuštanja mjesta prebivališta ili stalnog boravka iz vitalnih obiteljskih razloga poput pružanja skrbi djeci ili starijim osobama ili kupnje hrane i osnovnih potrepština  mogu se dobiti putem e-maila: stozer.cz@malinska.hr ili telefona 051 750 500, koji je dostupan svakog radnog dana od 8 do 15 sati.

Gradsko društvo Crvenog križa Krk osiguralo je za sve građane otoka Krka koji su kronični bolesnici, stariji od 65 godina ili koji spadaju u neku od rizičnih skupina pomoć u obliku dostave nužnih lijekova ili potrepština u slučaju da isto nisu u mogućnosti nabaviti po drugoj osnovi. Za područje Općine Malinska-Dubašnica možete se obratiti gerontodomaćici Marijani na mob. 099 / 296 91 93.

 .

Pitanje:

Gdje se nalazi Općina Malinska  - Dubašnica?

Odgovor:

Općina Malinska - Dubašnica nalazi se u samom centru Malinske.

Pitanje:

Koje je radno vrijeme Jedinstvenog upravnog odjela za prijem stranaka?

Odgovor:

Radno vrijeme Jedinstvenog upravnog odjela za prijem stranaka je:

ponedjeljak: 08.00 – 13.00

utorak: 08:00 – 13:00

četvrtak: 12:00 – 17:00

petak: 08:00 – 12:00

srijeda, subota, nedjelja: ne radi

DNEVNI ODMOR: 11:00 - 11:30

Prijem stranka izvan uredovnog radnog vremena moguć je uz prethodni dogovor sa službenikom ili telefonom

Pitanje:

Gdje mogu pronaći Odluke i ostale akte Općine Malinska - Dubašnica?

 

Odgovor:

Sve Odluke i ostale akte Opčine Malinska - Dubašnica možete pronaći na poveznicama:

Odluke općina Malinska – Dubašnica

Otvoreni podaci

 

te na našim mrežnim stranicama: http://www.malinska.hr

 

 

 

Pitanje:

Kome se obratiti za zbrinjavanje azbestnog otpada?

 

Odgovor:

U okviru javne usluge skupljanja komunalnog otpada, od svakog građanina (ne privrednih subjekata) Ponikve eko otok Krk d.o.o. smije primiti do 200 kg glomaznog otpada tijekom 6 mjeseci (u tih 200 kg ulaze i azbestne ploče).

Sve količine iznad navedenog moraju se zbrinjavati putem ovlaštenih osoba (Metis, Dezinsekcija, Kemis...) Trenutna cijena iznosi oko 1,80 kn po kilogramu.

Ponikve eko otok Krk d.o.o. niti smije niti ima osigurana sredstva za zbrinjavanje azbesta.

Stoga vas molimo da se za zbrinjavanje azbesta obratite ovlaštenim osobama za zbrinjavanje

Kontakti:

Metis 0995409030

Dezinsekcija 098468710

Kemis 012406301

Pitanje:

Kome se obratiti za zbrinjavanje azbestnog otpada?

 

Odgovor:

U okviru javne usluge skupljanja komunalnog otpada, od svakog građanina (ne privrednih subjekata) Ponikve eko otok Krk d.o.o. smije primiti do 200 kg glomaznog otpada tijekom 6 mjeseci (u tih 200 kg ulaze i azbestne ploče).

Sve količine iznad navedenog moraju se zbrinjavati putem ovlaštenih osoba (Metis, Dezinsekcija, Kemis...) Trenutna cijena iznosi oko 1,80 kn po kilogramu.

Ponikve eko otok Krk d.o.o. niti smije niti ima osigurana sredstva za zbrinjavanje azbesta.

Stoga vas molimo da se za zbrinjavanje azbesta obratite ovlaštenim osobama za zbrinjavanje

Kontakti:

Metis 0995409030

Dezinsekcija 098468710

Kemis 012406301

Pitanje:

Kome se obratiti za slučaj potrebe pražnjenja septičkih jama?

 

Odgovor:

Za čišćenje, odvoz i zbrinjavanje fekalija iz septičkih i sabirnih jama obratiti se http://www.ponikve.hr/kontakt

Pitanje:

Kome prijaviti kvarove javne rasvjete?

 

Odgovor:

Za održavanje i popravak kvarova javne rasvjete na području općine Punat zadužena je tvrtka Ponikve Eko otok Krk d.o.o., Vršanska 14, 51500 Krk.

Kvarovi se zaduženoj tvrtki prijavljuju na telefon +385(0)51 654-600 (dežrna služba-dispečarski centar) ili na e-mail: info@ponikve.hr

 

Kod svake prijave potrebno je navesti:

1. Ime i prezime prijavitelja

2. Kontakt telefon prijavitelja

3. Lokaciju kvara (najbližu adresu u blizini svjetiljke ili šifru stupa ako postoji)

 

Gore navedeni podaci su potrebni kako bi djelatnici na terenu mogli locirati kvar ili kontaktirati prijavitelja ukoliko nisu sigurni o kojoj se točno lokaciji radi.

Nepotpune prijave neće se uzimati u obzir.

Pitanje:

Što jest, a što nije informacija u smislu Zakona o pravu na pristup informacijama?

 

Odgovor:

Odredba članka 5. stavka 1. točke 3. Zakona o pravu na pristup informacijama, određuje da bi u trenutku podnošenja zahtjeva zatražena informacija treba postojati kao izrađena informacija u posjedu tijela javne vlasti.

Naime, člankom 5. stavkom 1. točkom 3. Zakona o pravu na pristup informacijama propisano je kako je „informacija“ svaki podatak koji posjeduje tijelo javne vlasti u obliku dokumenta, zapisa, dosjea, registra, neovisno o načinu na koji je prikazan (napisani, nacrtani, tiskani, snimljeni, magnetni, optički, elektronički ili neki drugi zapis), koji je tijelo izradilo samo ili u suradnji s drugim tijelima ili dobilo od druge osobe, a nastao je u okviru djelokruga ili u vezi s organizacijom i radom tijela javne vlasti.

Dakle citirana zakonska definicija informacije ne uključuje obvezu tijela javne vlasti da daje odgovore na pitanja, sastavlja izjave, tumači propise ili da obavlja dodatne aktivnosti; pristup informacijama u zakonskom smislu znači dobivanje preslike gotove informacije koju tijelo javne vlasti posjeduje, primjerice određenog dokumenta.

Pitanje:

Tko obavlja usluge čišćenja dimnjaka na području Općine Malinska  - Dubašnica?

 

Odgovor:

Važeća koncesija je istekla a priprema novog natječaja za davanje koncesije je u pripremi i izradi natječajne dokumentacije. O novom koncesionaru javnost će biti upoznata putem obavijesti na web stanici, obavijesti na oglasnim pločama i dr.

U međuvremenu dok nema važeće koncesije dimnjačarske usluge ovlaštene su obavljati sve osobe koje su registrirane za obavljanje navedene djelatnosti.


Dimnjačarska djelatnost u Općini Malinska – Dubašnica obavlja se u skladu sa Odlukom o obavljanju dimnjačarskih poslova („Službene novine PGŽ“ broj 15/09 i 34/14), a ovlašteni dimnjačar ovlašten je naplatiti pružene usluge prema Cjeniku dimnjačarskih usluga utvrđenom u postupku dodjele koncesije.

Koncesionarske usluge čišćenja i održavanja dimnjaka i dimovodnih objekata na području Općine Malinska – Dubašnica provodi tvrtka MLD-USLUGE d.o.o.

Koncesija je dodijeljena na rok od 5. godina, prema kojoj je koncesionar ovlašten obavljati dimnjačarske usluge na području Općine Malinska – Dubašnica u periodu od 1.1.2015. – 31.12.2019.

Kontakt podaci dimnjačara:

MLD -USLUGE d.o.o.

Adresa: Koprivnica, Ivana Generalića bb, OIB: 48278869268

Mobitel: 098 942 88 67

E-mail: mldusluge@gmail.com.

Čišćenje dimnjaka provodi se dva puta godišnje – u zimskom i proljetnom razdoblju.

Podsjećamo da je čišćenje dimnjaka obaveza mještana, prvenstveno zbog osobne sigurnosti, ali i uvjeta naknada eventualnih šteta od osiguravajućih društava.

Pitanje

Gdje mogu provjeriti vrijeme dolazaka i polazaka zrakoplova u Zračnu luku Rijeka?

Odgovor

Polaske i dolaske zrakoplova s i na Aerodrom "Rijeka" pronaći ćete na službenoj stranici Zračne luke Rijeka uz mnoštvo drugih korisnih informacija.

http://www.rijeka-airport.hr/

Pitanje:

Gdje mogu provjeriti vozni red autobusa, rezervirati i kupiti karte?

 

Odgovor:

Vozni red autobusa kao i online rezervacija i kupovina karata može se obaviti putem službene stranice Autotransa: https://www.autotrans.hr/hr-hr/naslovna.

Kartu možete kupiti i na autobusnoj stanici u Malinskoj u sklopu turističke agencije EL-PI d.o.o., gdje možete saznati i vozni red autobusa.

Pitanje:

Gdje se mogu obratiti u slučaju potrebe provođenja dezinsekcije, dezinfekcije i deratizacije?

 

Odgovor:

Za dezinsekciju i deratizaciju u slučaju potrebe možete se obratiti Dezinsekciji Rijeka.

Kontakt podaci: 51000 Rijeka, Brajšina 13

Tel: (051) 506-920; Fax: (051) 512-769

e-mail: dezinsekcija@ri.t-com.hr

Pitanje:

Gdje se mogu pronaći redovi plovidbe trajekata s Krka na Cres i Rab?

 

Odgovor:

Plovidbeni red kao i cijene trajektnog prijevoza mogu se provjeriti na web stranici Jadrolinije: http://www.jadrolinija.hr/

Osim gornje mogućnosti, red plovidbe možete provjeriti i putem govornog automata:

RED PLOVIDBE - GOVORNI AUTOMAT

tel: 060 321 321

Cijena: 1,74 kn/min (fiksni), 2,96 kn (mobilni)

PDV uključen

Pitanje:

Možete li mi reći kontakt podatke Župe Dubašnica?

 

Odgovor:

Kontakt podaci su:

Župa Dubašnica

Dubašljanska 29

Telefon: 051/858-005

e-mail:zupuduba@gmail.com

Pitanje:

Koji su kontakt podaci Komunalnog društva Dubašnica?

 

Odgovor:

Kontakt podaci  komunalnog društva Dubašnica su:

Naziv:   DUBAŠNICA d.o.o.
Komunalno društvo
Adresa: Stipkino 21
51511 Malinska, Hrvatska


Ivan Petršorić – direktor, član uprave


Radno vrijeme:

ponedjeljak – petak 07,00 – 15,00 sati


OBAVIJEST:

Zbog pandemije virusa i mjera opreza ne radimo sa strankama!

Kontakt je moguć putem telefona 051 859 961 ili e-maila: dubasnica@malinska.hr

Zahvaljujemo na razumijevanju!

KD Dubašnica d.o.o.

Pitanje:

Koji Javni bilježnik djeluje na području Općine Malinska - Dubašnica?

 

Odgovor:

U Općini Malinska – Dubašnica Javni bilježnik djeluje na adresi Dubašljanska 78., u naselju Malinska. Radno vrijeme Javnog bilježnika je:

– Malinska: utorak i srijeda od 8.30 do 16.00, četvrtak od 8.30 do 17.00

– Omišalj: ponedjeljak i petak od 8.30-16.00

TELEFON: Malinska: 051 859 931, OMIŠALJ: 051 841 126
FAX: 051 841 126
E-MAIL: javni.biljeznik.neven.kucar@ri.t-com.hr

Pitanje:

Tko upravlja grobljima na području Općine Malinska - Dubašnica?  Tko je ovlašten za vršenje ukopa pokojnika?

 

Odgovor:

Komunalno društvo Dubašnica na području općine Malinska-Dubašnica upravlja grobljima i ovlaštena je za provođenje poslova ukopa pokojnika. Groblja pod upravom KD Dubašnica su: groblje Miholjice, groblje Bogovići i groblje Sveti Apolinar.

Share
PRISTUPAČNOST SADRŽAJA AKTIVNA