Završeni su radovi na spoju ceste Markat – Kvarnerska, te je konačno dobivena građevinska dozvola za cestu koja se planirala još od 80-ih godina prošloga stoljeća, spoj Markat – Nikole Tesle. Izgradnju te prometnice postavili smo kao jedan od najvažnijih projekata i nadamo se da će se ona sagraditi do početka sezone 2021. godine. Izgradnjom će se započeti početkom 2020. godine sa sezonskom stankom od 1. lipnja do 30. rujna. Međutim, tim poslovima prethodi izgradnja oborinske odvodnje na Markatu kojom bi se prihvatile goleme količine vode koje se za malo većih kišnih dana spuštaju po Dražinama i ulijevaju u more na Jazu. Poznato je da je upravo to bio prirodni kanal koji je skupljao vode Polja Kremenskoga, pa je prije izgradnje ceste valjalo napraviti studiju kako prihvatiti tu silnu vodu koja se nemali broj puta slijeva preko županijske ceste i Ulice Branka Fučića te svom silinom spušta do mora. Nakon što će se na tom području napraviti nekoliko prihvatnih spremnika, od kojih jedno veće na bivšem parkiralištu restorana Bukarica kako bi se voda „umirila”, sve će se usmjeriti u cijev velikog promjera ugrađenu ispod ceste koja će se graditi i postojećeg parkirališta Markat, te uklopiti u postojeći sustav sagrađen od mora do ispred kaffe bara Smokva. Nakon tog prilično zahtjevnoga građevinskog zahvata i izgradnje ceste, ostvarit će se preduvjeti za uređenje najvažnijega pješačkog prijelaza pored Galerije sv. Nikole, kao i cijeli promet, odnosno izlaz s Markata usmjeriti prema Ulici Nikole Tesla i Ulici Branka Fučića. Tako će se Dubašljanska ulica (od Konzuma do kružnog toka u Bogovićima) moći planirati jednosmjernom cestom, s nogostupom i parkirališnim mjestima. Završetkom tih radova u skoroj se budućnosti otvara mogućnost uređenja parkirališta Markat 2 koje je u međuvremenu otkupljeno od privatnih vlasnika, kao i preuređenje tzv. Zelene tržnice za koju je već izdana građevinska dozvola. Iz tih razloga za ovu Pavlovu neće se postaviti šator za maškarane mesopusne zabave na uobičajenom mjestu, već u Bogovićima pored školske dvorane.
Što se tiče većeg broja upojnih bunara oborinske odvodnje, jedan se upravo dovršava zapadno od župnog dvora u Sv. Vidu, dok se radovi na izvedbi oborinske odvodnje odvijaju iza hotela Pinia te u ulicama Duhljica – Ograde. Projektira se oborinska odvodnja u ulicama Novo Naselje i Branka Fučića (dio od Bukarice prema Ulici Branka Fučića i dalje prema Kremenićima), te u središnjem dijelu naselja Sv. Anton. Prema zacrtanom terminskom planu, izvode se radovi na sustavu fekalne odvodnje u naseljima Porat, Vantačići i Sv. Vid.
Uređena je pješačka staza ispod Ulice Nikole Tesle i uređena pješačka staza na potezu ulica N. Tesle – B. Župana. Projektira se autobusno stajalište u naselju Sv. Anton, kao i boćalište u Oštrobradićima; u pripremi je dokumentacija za „smirivanje” prometa u Dubašljanskoj ulici i naselju Sv. Vid-Miholjice.
Svjestan sam činjenice da postoje određena nezadovoljstva mještana u svezi raznih problematika, svjestan sam i da su se neki poslovi morali i mogli odraditi bolje. Već sam vas, poštovani čitatelji, izvještavao o problemima administracije u ovoj državi, o nedostatku radne snage i golemim povećanjima cijene građevinskih radova s čime se susreće i dobar dio poduzetnika u našoj Općini, te neću opetovano o tome pisati. Međutim, moje je skromno mišljenje da stvari po tom pitanju ne idu nabolje. List Naši zvoni lokalnog je značenja, te u pravilu nikada nismo pisali tekstove koji se ne tiču naše Općine, no možda bismo trebali i mi početi pisati o uzurpacijama općinskog i državnog zemljišta koje se tako lako otkrivaju prilikom obnove zemljišnih knjiga koje provodimo u Malinskoj; o lopovlucima, aferama i nepravdi koji postaju gotovo obvezni dio svakodnevice.