Objavljuje se Javni poziv za dostavu ponuda – Obavljanje poslova hvatanja i zbrinjavanja napuštenih i izgubljenih životinja, uklanjanje lešina i nusproizvoda životinjskog podrijetla, te pružanju veterinarsko -zdravstvenih usluga i VMP-a u 2025. godini. Poziv preuzmite ovdje. (PDF)
REPUBLIKA HRVATSKA
PRIMORSKO – GORANSKA ŽUPANIJA
OPĆINA MALINSKA – DUBAŠNICA
JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL
KLASA: 322-01/25-01/1
URBROJ: 2170-26-03-04/5-25-2
Malinska, 15.01.2025.
POZIV NA DOSTAVU PONUDE
Sukladno članku 12. stavak 1. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/2016, 114/2022) za nabavu robe i usluga te provedbu projektnih natječaja procijenjene vrijednosti manje od 26.540,00 eura (tzv. Bagatelnu nabavu) Naručitelj nije obvezan provoditi postupak javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.
- NARUČITELJ USLUGE: Općina Malinska-Dubašnica, Lina Bolmarčića 22, 51511 Malinska, OIB: 36462926568, odgovorna osoba naručitelja je općinski načelnik Robert Anton Kraljić
- OPIS PREDMETA NABAVE: Obavljanje poslova hvatanja i zbrinjavanja napuštenih i izgubljenih životinja, uklanjanje lešina i nusproizvoda životinjskog podrijetla, te pružanju veterinarsko -zdravstvenih usluga i VMP-a u 2025. godini
- PROCIJENJENA VRIJEDNOST NABAVE: 10.080,00 eur bez PDV-a
- PREDVIĐENI ROK POČETKA I ZAVRŠETKA PRUŽANJA USLUGE: od 01.02.2025. do 31. 12. 2025. godine
- ROK ZA DOSTAVU PONUDE : 23. 01.2025. u 12.00 sati
- KRITERIJ ZA ODABIR PONUDE: najniža ponuda prema troškovniku iz priloga 1. ovog poziva
- UVJETI I ZAHTJEVI KOJE PONUDITELJ MORA ISPUNITI: navedeni u prilogu 2. ovog poziva.
- NAČIN DOSTAVE PONUDE: U pismenom obliku putem pisarnice Općine Malinska-Dubašnica na adresi Lina Bolmarčića 22, Malinska 51511 ili na e-mail adresu: info@malinska.hr do 27.01.2025. u 12.00 sati, bez obzira na način dostave.
- KONTAKT OSOBA: Mario Mihaljević, tel: 051/750-515, 091/684 47 12 e-mail: mario.mihaljevic@malinska.hr
- DATUM SLANJA POZIVA: 15. 01.2025. godine
STRUČNO POVJRENSTVO ZA PROVEDBU POSTUPKA NABAVE
PRILOG 1: TROŠKOVNIK VETERINARSKO – HIGIJENIČARSKIH USLUGA
PRILOG 2: Uvjeti i zahtjevi koje moraju ispunjavati ponuditelji:
- Ponuditelj mora pravilno ispuniti tablicu troškovnika u prilogu 1. i priložiti je ponudi.
- Ponuditelj uz ponudu mora dostaviti potvrdu ili drugi dokument kojim dokazuje da ima registrirano vlastito sklonište za izgubljene i napuštene životinje ili ugovor o suradnji sa registriranim skloništem za izgubljene i napuštene životinje.
- Ponuditelj mora priložiti izjavu o mogućnosti vlastitog prikupljanja slobodnoživućih mačaka putem lovki ili na drugi odgovarajući način, kastracije i sterilizacije te povrata slobodnoživućih mačaka u stanište s kratkim opisom troškova vezanih uz postupak.
- Ponuditelj uz ponudu mora dostaviti rješenje o upisu ili drugi valjani dokument kojim dokazuje da je ovlašten za pružanje VMP usluga.
- Ponuditelj mora dostaviti bjanko zadužnicu do visine 10 % predviđenog iznosa nabave kao osiguranje za uredno izvršenje obveza iz ugovora najkasnije do dana potpisa ugovora.
- Ponuditelj je dužan zaprimati dojave ovlaštene osobe naručitelja (komunalnog redara), odgovarati naručitelju i voditi evidencije putem aplikacije „gradsko oko“ ili druge, za ponuditelja besplatne aplikacije po odabiru naručitelja.
- Ponuditelj mora izvršiti nalog komunalnog redara (o preuzimanju žive životinje ili uklanjanju lešine) najkasnije u roku od 12 sati od dojave o potrebi preuzimanja žive životinje odnosno uklanjanja lešine.
Svi gore navedeni uvjeti biti će uglavljeni u ugovor o obavljanju poslova hvatanja i zbrinjavanja napuštenih i izgubljenih životinja, uklanjanje lešina i nusproizvoda životinjskog podrijetla, te pružanju veterinarsko-zdravstvenih usluga i VMP-a u 2025 godini između ponuditelja i naručitelja. Neispunjavanje istih smatrati će se neurednim ispunjavanjem obveza od strane ponuditelja.
PRILOZI:
Javni poziv za dostavu ponuda (PDF)
Prilog 1: Troškovnik veterinarsko – higijeničarskih usluga (XLS)
Prilog 2. Uvjeti i zahtjevi koje moraju ispuniti ponuditelji (DOC)