Javni natječaj za prikupljanje ponuda za zakup javnih površina – Mesopust 2025.   

Javni natječaj za prikupljanje ponuda za zakup javnih površina – Mesopust 2025.  

Temeljem članka 11. stavka 1. Odluke o davanju na korištenje javne površine Općine Malinska-Dubašnica („Službene novine Primorsko-goranske županije“, broj 39/24, 48/24), Općinski načelnik Općine Malinska-Dubašnica, objavljuje

 

JAVNI NATJEČAJ

za prikupljanje ponuda za zakup javnih površina – Mesopust 2025.

 


I. PREDMET NATJEČAJA


 

Predmet natječaja je javna površina namijenjena za obavljanje djelatnosti prigodom održavanja manifestacije Mesopusta za 2025. godinu (ugostiteljstvo – šank) za čitavo mesopusno razdoblje sukladno Planu lokacija za postavu privremenih objekata („Službene novine Primorsko-goranske županije“, broj 48/24).

 

Tablica 1. Popis lokacija i namjena javnog natječaja

Lokacija/namjena Čestica Radno vrijeme Broj lokacija Razdoblje održavanja naprava Početna cijena/god.
  XIX. Obavljanje djelatnosti prigodom održavanja manifestacija (k.o. Bogovići)
19.3 Bogovići (Igralište osnovne škole) – ugostiteljstvo-šank k.č. 814/1, k.o. Bogovići 17:00h – 05:00h 1 25.01.2025.  (subota) – 04.03.2025. (utorak) šank 5.500,00 EUR

 

Pravo prijave na javni natječaj imaju osobe koje su registrirane za obavljanje djelatnosti čije obavljanje je određeno na javnoj površini.

 


II. VRIJEME ZAKUPA


 

Javna površina koja se dodjeljuje za navedenu namjenu može se koristiti za jedno prodajno mjesto za razdoblje čitavog mesopusnog razdoblja, odnosno od 25. siječnja 2025. godine do 04. ožujka 2025. godine i to za vrijeme mesopusnih zabava na području Općine Malinska-Dubašnica:

 

  • Otvaranje mesopusnih zabava – Pavlova: 25.01.2025.godine (subota)
  • Na dane mesopusnih zabava: 1.02.2025. (subota), 15.02.2025. (subota), 22.02.2025. (subota), 01.03.2025. (subota)
  • Na dan održavanja dječje redute: 9.02.2025. (nedjelja)
  • Na završni dan Mesopusta: 04.03.2025. (utorak)

 

Osim gore navedene obveze, zakupnik može obavljati djelatnost u druge dane za vrijeme mesopusnog razdoblja po izboru zakupnika u slučaju organizacije dodatne maškarane zabave, predstave i sl.


 

III. PRIVREMENI OBJEKT – ŠANK


 

Privremeni objekt (naprava) šank za obavljanje djelatnosti ugostiteljstva osigurava zakupnik.

 

Na dodijeljenoj lokaciji dozvoljeno je postavljanje samo jednog privremenog objekta. 

 

 


 

IV. ZAKUPNINA


Visinu zakupnine za korištenje  javne površine za postavljanje privremenih objekata (šank-ugostiteljstvo) određuje Općinsko vijeće donošenjem Plana lokacija za postavu privremenih objekata („Službene novine Primorsko-goranske županije“, broj 48/24) kako je navedeno u Tablici 1.

Zakupnina se plaća u dvije rate na način da se 50% godišnje zakupnine uplati prije zaključenja ugovora a preostalih 50% zakupnine najkasnije do 4. ožujka 2025. godine.

U slučaju ne održavanja cijele manifestacije vratiti će se razmjerni dio zakupnine (bez jamčevine).


 

V. OSTALE OBVEZE BUDUĆEG ZAKUPNIKA


 

Prethodna provjera mogućnosti ishođenja i ishođenje minimalnih tehničkih uvjeta za pojedine djelatnosti obveza je svakog pojedinog zakupnika na svakoj pojedinoj lokaciji, te Općina Malinska-Dubašnica ne odgovara za slučaj nemogućnosti ishođenja minimalnih tehničkih uvjeta iz bilo kojeg razloga.

Obveza najpovoljnijeg ponuditelja je da o svom trošku ishodi suglasnost za objekt u kojem će se obavljati djelatnost sukladno podzakonskom aktu kojim se uređuju jednostavne i druge građevine i radovi.

Osim plaćanja zakupnine zakupnik je dužan ponudu i cjenik pića i hrane dogovoriti s organizatorom događanja Maškaranom udrugom Dubašnica te osigurati oko 100 sendviča (cca) za sudionike Riječkog karnevala o svom trošku.

Izabrani ponuditelji su dužni svoju djelatnost uskladiti s pozitivnim zakonskim propisima RH, poštivati higijensko-tehničke uvjete kao i ishoditi prethodnu sanitarnu suglasnost te ostale suglasnosti nadležnih tijela ukoliko je potrebno za obavljanje djelatnosti te poštivati propise o javnom redu i miru i komunalnom redu, polazeći od posebnosti ove manifestacije.

U slučaju da inspekcijski ili neki drugi nadzor nadležnih tijela utvrdi nepravilnosti u poslovanju zakupnika Općina Malinska-Dubašnica ne snosi nikakvu odgovornost za isto.

Zakupnik je dužan na pročelje šanka vidno istaknuti naziv tvrtke/obrta/udruge/OPG-a, cjenik hrane i pića i radno vrijeme šanka.

Nepridržavanje uvjeta i sadržaja prihvaćene ponude razlog je za jednostrani raskid ugovora od strane Općine Malinska-Dubašnica.


 

VI. TEHNIČKO RJEŠENJE I UVJETI

 


Ponuditelj koji podnese prijavu za obavljanje ugostiteljske djelatnosti dužan je u prostoru šatora postaviti i organizirati kuhinju i šank za pružanje ugostiteljskih usluga pripreme hrane i pića sa pripadajućom opremom za što će zakupodavac osigurati prostor u šatoru.

Zakupnik je dužan postaviti i koristiti isključivo opremu i uređaje koji su tipizirani i atestirani.

Općina Malinska-Dubašnica osigurava priključak na električnu energiju, potreban broj posuda za zbrinjavanje otpada i sanitarne (kemijske) WC, te će osigurati stolove s klupama i zaštitarsku službu za vrijeme zabavnog programa.

 


 

VII. SADRŽAJ PRIJAVE NA JAVNI NATJEČAJ

 


Prijave moraju sadržavati:

  1. pisana ponuda koja mora sadržavati sljedeće podatke:
  • fizička osoba – fizička osoba/obrtnik (ime i prezime, adresa, OIB,  kontakt – broj mobitela/e-mail);
  • pravna osoba (ime i prezime, adresa sjedišta, OIB, kontakt – broj mobitela/e-mail);
  1. naznaku lokacije i namjenu na koju se ponuda odnosi i ponuđenu zakupninu (koja ne može biti manja od početne cijene);
  2. naziv banke i IBAN broj za eventualni povrat jamčevine;

(Prilog 1 – Prijava na natječaj – od točke 1. do točke 3.);

  1. presliku rješenja o upisu u sudski registar za pravne osobe, odnosno obrtni registar za fizičke osobe ili drugi odgovarajući dokaz pravne sposobnosti iz kojeg je vidljivo njegovo pravo obavljanja djelatnosti na lokaciji za koju se natječe, ne stariju od 8 dana od dana objave javnog natječaja;
  2. potvrdu da podnositelj zahtjeva nema nepodmirenih dugova prema Općini po bilo kojoj osnovi (Prilog 2 – Potvrda o nepostojanju duga prema Općini), osim ako je s Općinom regulirao plaćanje duga, ne stariju od 8 dana od dana objave javnog natječaja;
  3. potvrdu Porezne uprave o podmirenim javnim davanjima o kojima službenu evidenciju vodi Porezna uprava, ne stariju od 8 dana do dana objave javnog natječaja;
  4. potvrdu trgovačkih društava u vlasništvu Općine Malinska-Dubašnica o podmirenim obvezama (Ponikve voda d.o.o., Ponikve usluga d.o.o., Ponikve eko otok Krk d.o.o., Smart Island Krk d.o.o. i Komunalno društvo Dubašnica d.o.o.), osim ako je s trgovačkim društvima regulirao plaćanje duga, ne stariju od 8 dana do dana objave javnog natječaja;
  5. potvrdu o uplaćenoj jamčevini za ozbiljnost ponude, u iznosu od najmanje 10% od početne godišnje cijene pojedinog privremenog objekta, uplaćenoj na žiro račun Općine Malinska-Dubašnica IBAN broj: HR2424020061825300006, s pozivom na broj: HR68 5738-OIB;
  6. pisanu izjavu kojom ponuditelj jamči, ukoliko postane zakupnik na javnoj površini, da će dostaviti instrumente osiguranja radi naplate dospjele, a nenaplaćene naknade za zakup javne površine, za naknadu štete koja može nastati zbog neispunjenja obveza iz ugovora o zakupu javne površine, za korištenje javne površine preko mjere te radi naplate eventualnih troškova ovrhe (Prilog 3 – Izjava o dostavi instrumenata osiguranja).

Iznimno, najpovoljniji ponuditelj nema obvezu dostaviti instrument osiguranja ukoliko se ugovor o zakupu javne površine sklapa na rok od jedne godine a zakupnik je  uplatio godišnju zakupninu prije sklapanja ugovora o zakupu i

  1. izjavu o prihvaćanju najvišeg iznosa zakupnine javne površine te pravnu osnovu za pravo prvenstva, ako je primjenjivo, uz dostavu dokaza (Ugovor o zakupu javne površine) (Prilog 4 – Izjava o prihvaćanju najvišeg iznosa ).

 

Instrument osiguranja iz točke 9. točke VII. je bjanko zadužnica potvrđena kod javnog bilježnika na iznos godišnje zakupnine iz ugovora o zakupu javne površine kojom zakupoprimac javne površine daje suglasnost da se može provesti prisilna ovrha na svim njegovim računima i njegovoj cjelokupnoj pokretnoj i nepokretnoj imovini, a radi naplate dospjele, a nenaplaćene zakupnine koja proizlazi iz ugovora o zakupu javne površine, za naknadu štete koja može nastati zbog neispunjenja obveza iz ugovora o zakupu javne površine, za korištenje javne površine preko mjere te radi naplate eventualnih troškova ovrhe.

Bjanko zadužnica može se zadržati do mjesec dana nakon prestanka zakupa javne površine.

Podnošenjem prijave na javni natječaj podrazumijeva se da ponuditelj samovoljno daje svoje osobne podatke za daljnju obradu samo u svrhu prijave na natječaj te na provedbu natječajne procedure, a sukladno odredbama Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka – GDPR SL EU L 119 (Uredba EU 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ).

Sudjelovanjem na ovom natječaju smatra se da ponuditelji u cijelosti prihvaćaju odredbe i uvjete istog te eventualno kasnije sklapanje ugovora sukladno odredbama i uvjetima ovog natječaja, Odluke o davanju na korištenje javne površine Općine Malinska-Dubašnica („Službene novine Primorsko-goranske županije“, broj 39/24, 48/24).

Na javnom natječaju ne može sudjelovati ponuditelj:

  1. koji je koristio javnu površinu bez valjane pravne osnove i/ili uzrokovao štetu na javnoj površini,
  2. koji se u korištenju iste ili druge javne površine opetovano ponašao suprotno odredbama važe Odluke o davanju na korištenje javne površine ili ostalih Odluka Općine,
  3. koji ima nepodmirene obveze temeljem javnih davanja,
  4. koji ima nepodmiren dug prema Općini po bilo kojem osnovu ili prema trgovačkim društvima kojima je Općina vlasnik, osim ako je s Općinom ili trgovačkim društvima kojima je Općina vlasnik regulirao plaćanje duga.

Općinski Načelnik može Odlukom poništiti natječaj o zakupu javne površine u cijelosti ili djelomično i bez navođenja razloga.


 

VIII. NAČIN, MJESTO I ROK ZA DOSTAVU PONUDE

 


Prijave se podnose u zatvorenoj koverti, sa naznakom:

 

“NE OTVARAJ – PONUDA ZA ZAKUP JAVNE POVRŠINE – MESOPUST 2025.”,

 

pismenim putem na adresu: Općina Malinska-Dubašnica, Lina Bolmarčića 22, 51511 Malinska ili neposredno u pisarnici Općine Malinska-Dubašnica u uredovno vrijeme pisarnice.

Krajnji rok za dostavu ponuda je 30. prosinac 2024. godine (ponedjeljak) do 12:00 sati, bez obzira na način dostave.

Ponude zaprimljene nakon prethodno navedenog roka kao i nepotpune ponude neće se razmatrati.


 

IX. OTVARANJE PONUDA I PRVENSTVO ODABIRA

 


Javno otvaranje pristiglih ponuda izvršiti će se u prostorijama Općine Malinska-Dubašnica dana 30. prosinca 2024. godine (ponedjeljak) u 12:15 sati.

Na javnom otvaranju biti će javno objavljeni naziv ponuditelja, lokacija za koju se natječe, te ponuđeni iznos.

Natječajni postupak i detaljnu provjeru pristiglih ponuda provodi Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja.

Odluku o odabiru najpovoljnije ponude za zakup javnih površina donosi Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja, koja se objavljuje na internetskoj stranici Općine Malinska-Dubašnica.

Najpovoljnijom ponudom smatrat će se ona ponuda koja, uz ispunjavanje uvjeta iz natječaja, sadrži najviši iznos zakupnine.

Ponude ponuditelja koji imaju nepodmirenih dugovanja prema Poreznoj upravi, trgovačkim društvima u vlasništvu Općine Malinska-Dubašnica, te prema Općini Malinska-Dubašnica po bilo kojem osnovu, osim ako je s Općinom, trgovačkim društvom u vlasništvu Općine ili Poreznom upravom regulirao plaćanje duga, neće se razmatrati.

Osim zakupnine, na prvenstvo u odabiru ponude utjecat će ispunjavanje uvjeta iz članka 17. Odluke o davanju na korištenje javne površine („Službene novine Primorsko-goranske županije“, broj 39/24, 48/24).

Raniji zakupnik javne površine koji sudjeluje i udovoljava svim uvjetima natječaja, koji je ispunio sve obveze iz ugovora o zakupu javne površine i nema duga prema Općini po bilo kojem osnovu, osim ako je s općinom regulirao plaćanje duga, i koji prihvati najviše iznos ponuđene zakupnine na natječaju, ima pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu. Raniji zakupnik je osoba koja je evidentirana kao posljednji zakupnik iste javne površine za istu namjenu, koju je dobio u zakup putem javnog natječaja.

Protiv Odluke o odabiru, ponuditelji imaju pravo prigovora Općinskom načelniku u roku od 5 (pet) dana od dana objave Odluke o odabiru. U slučaju prihvaćanja prigovora Općinski načelnik će u roku od 5 (pet) dana od dana zaprimanja prigovora donijeti Rješenje o ponavljanju natječaja za predmetnu lokaciju ili donijeti Rješenje o odabiru najpovoljnije ponude za predmetnu lokaciju.

Protiv rješenja Općinskog načelnika nije dopuštena žalba, već je moguće pokrenuti upravni spor.


 

X. UGOVORI

 


Ugovor o zakupu javne površine najpovoljniji ponuditelj mora sklopiti u roku od 8 (osam) dana od dana proteka roka za prigovor ako prigovora u postupku dodjele za predmetnu lokaciju nije bilo, a u slučaju da je uložen prigovor u roku od 8 (osam) dana od dana okončanja postupka po prigovoru.

Ukoliko najpovoljniji ponuditelj odustane od sklapanja ugovora o zakupu javne površine nema pravo na povrat jamčevine, a ugovor o zakupu javne površine zaključuje se sa sljedećim najpovoljnijim ponuditeljem koji ispunjava uvjete iz natječaja, a kojeg će predsjednik Povjerenstva pozvati objavom na službenim stranicama Općine. Ukoliko se sljedeći najpovoljniji ponuditelj u roku od 8 dana od dana objave za sklapanje ugovora, ne odazove, predsjednik Povjerenstva pozvati će sljedećeg najpovoljnijeg ponuditelja koji ispunjava uvjete iz natječaja, ukoliko postoji, a na kojega se primjenjuju isti rokovi.

Jamčevina ponuditelja čija je ponuda bila prihvaćena uračunava se u naknadu za korištenje javne površine, a jamčevina koju su položili ponuditelji čije ponude nisu prihvaćene vratit će im se u roku od 30 (trideset) dana od dana zaključenja natječaja.

Ugovor o zakupu javne površine sklapa se u pisanom obliku i mora biti potvrđen (solemniziran) od strane javnog bilježnika o trošku zakupoprimca.

Ukoliko se ugovor o zakupu sklapa na rok do jedne godine i zakupnik plati zakupninu prije sklapanja ugovora o zakupu, ugovor o zakupu javne površine sklapa se u pisanom obliku i ne mora biti potvrđen od strane javnog bilježnika.

Najpovoljniji ponuditelj obvezan je prije sklapanja ugovora o zakupu javne površine dostaviti instrument osiguranja koji predstavlja uvjet za sklapanje ugovora o zakupu javne površine. Ukoliko najpovoljniji ponuditelj ne postupi kako je navedeno smatra se da je odustao od sklapanja ugovora o zakupu javne površine. Iznimno, najpovoljniji ponuditelj nema obvezu dostaviti instrument osiguranja ukoliko se ugovor o zakupu javne površine sklapa na rok do jedne godine, te ukoliko je zakupnik platio zakupninu prije sklapanja ugovora o zakupu.

Na temelju ugovora o zakupu javne površine zakupnik postavlja privremeni objekt pod uvjetom da posjeduje i ostalu potrebnu dokumentaciju propisanu zakonom.

Zakupnik ne smije javnu površinu dati u podzakup ili na korištenje drugoj pravnoj ili fizičkoj osobi.

Zakupnik javne površine dužan je pridržavati se odredbi o komunalnom redu, te ostale zakonske regulative koja regulira obavljanje predmetne djelatnosti.

Ponuditelji s kojima će se sklopiti ugovor o zakupu javne površine dužni su o svom trošku ishoditi lokacijsku dozvolu, odnosno akt kojim se odobrava gradnja, ukoliko je ista potrebna prema posebnim propisima, ishodovati svu potrebnu dokumentaciju mjerodavnih županijskih i državnih tijela vezano za obavljanje predmetnih djelatnosti, te osigurati sve potrebne sanitarno-tehničke uvjete.



XI. PRESTANAK KORIŠTENJA JAVNE POVRŠINE

 


Općina može otkazati ugovor o zakupu javne površine prije isteka ugovornog roka ukoliko se zakupnik ne pridržava ugovorenih obveza, odredbi iz Odluke o davanju na korištenje javne površine, te odredbi drugih općih akata Općine.

Općina može otkazati ugovor o zakupu javne površine i u slučaju potrebe uređenja javne površine i privođenja određenoj namjeni prema važećem detaljnom planu i dokumentu uređenja.

Otkazni rok ugovora o zakupu javne površine odrediti će se ugovorom.

Zakupnik nema pravo na naknadu štete u slučajevima otkaza ugovora o zakupu javne površine iz ovog odjeljka, osim u slučaju otkaza ugovora o zakupu javne površine iz razloga utvrđenih stavkom 2. ovog odjeljka, kada zakupnik ostvaruje pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu javne površine na novoj lokaciji (ukoliko takva postoji za takvu djelatnost) za koju je raspisan natječaj pod uvjetom da je uredno podmirivao obaveze iz prethodnog ugovora o zakupu javne površine i da prihvati najviši iznos ponuđene zakupnine.

Ukoliko zakupnik ne prihvati najviši iznos ponuđene zakupnine gubi pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu javne površine.

U slučaju prestanka korištenja javne površine iz razloga utvrđenih stavkom 2. ovog odjeljka, zakupnik ima pravo na povrat razmjernog dijela zakupnine za period u kojem je ugovor otkazan.


OPĆINA MALINSKA-DUBAŠNICA

OPĆINSKI NAČELNIK

Robert Anton Kraljić, v.r.

 


KLASA: 363-01/24-01/62

URBROJ: 2170-26-02-24-2

Malinska, 20. prosinac 2024.

 


DOKUMENTI:


 

 

 

 

Share

Written by:

PRISTUPAČNOST SADRŽAJA AKTIVNA