REPUBLIKA HRVATSKA
PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA
OPĆINA MALINSKA-DUBAŠNICA
JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL
Temeljem odredbe članka 17. stavka 1. Odluke o davanju na korištenje javne površine („Službene novine Primorsko-goranske županije“ broj 39/24) i Odluke o izmjenama i dopunama odluke o davanju na korištenje javne površine („Službene novine Primorsko-goranske županije“, broj 48/24) Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja, donosi
ODLUKU
o odabiru ponuditelja za zakup javnih površina od 4. prosinca 2024. godine
I.
U javnom natječaju za prikupljanje ponuda za zakup javnih površina odabire se najpovoljniji ponuditelj kako slijedi:
XVII. Postava kioska za prodaju tiska, cigareta, duhana i drugih proizvoda
17.1. Malinska – Centar (TIC)
NEMA PONUDITELJA
17.2. Malinska – Autobusni kolodvor
TISAK PLUS d.o.o., Slavonska Avenija 11a, 10000 Zagreb, OIB: 32497003047
II.
Javna površina koja se dodjeljuje za navedenu namjenu može se koristiti za jedno prodajno mjesto za razdoblje od 1. siječnja 2025. do 31. prosinca 2025. godine
III.
Ugovor o zakupu javne površine najpovoljniji ponuditelj mora sklopiti u roku od 8 (osam) dana od dana proteka roka za prigovor ako prigovora u postupku dodjele za predmetnu lokaciju nije bilo, a u slučaju da je uložen prigovor u roku od 8 (osam) dana od dana okončanja postupka po prigovoru.
Ukoliko najpovoljniji ponuditelj odustane od sklapanja ugovora o zakupu javne površine nema pravo na povrat jamčevine, a ugovor o zakupu javne površine zaključuje se sa sljedećim najpovoljnijim ponuditeljem koji ispunjava uvjete iz natječaja, a kojeg će predsjednik Povjerenstva pozvati objavom na službenim stranicama Općine.
Ukoliko se sljedeći najpovoljniji ponuditelj u roku od 8 dana od dana objave za sklapanje ugovora, ne odazove, predsjednik Povjerenstva pozvati će sljedećeg najpovoljnijeg ponuditelja koji ispunjava uvjete iz natječaja, ukoliko postoji, a na kojega se primjenjuju isti rokovi.
Jamčevina ponuditelja čija je ponuda bila prihvaćena uračunava se u naknadu za korištenje javne površine, a jamčevina koju su položili ponuditelji čije ponude nisu prihvaćene vratit će im se u roku od 30 (trideset) dana od dana zaključenja natječaja.
Ugovor o zakupu javne površine sklapa se u pisanom obliku i mora biti potvrđen (solemniziran) od strane javnog bilježnika o trošku zakupoprimca.
Najpovoljniji ponuditelj obvezan je prije sklapanja ugovora o zakupu javne površine iz stavka I. dostaviti instrument osiguranja koji predstavlja uvjet za sklapanje ugovora o zakupu javne površine.
Ukoliko se ugovor o zakupu sklapa na rok do jedne godine i zakupnik plati zakupninu prije sklapanja ugovora o zakupu, ugovor o zakupu javne površine sklapa se u pisanom obliku i ne mora biti potvrđen od strane javnog bilježnika te tada zakupnik nema obavezu dostaviti instrument osiguranja.
Na temelju ugovora o zakupu javne površine zakupnik postavlja privremeni objekt pod uvjetom da posjeduje i ostalu potrebnu dokumentaciju propisanu zakonom.
Zakupnik ne smije javnu površinu dati u podzakup ili na korištenje drugoj pravnoj ili fizičkoj osobi.
Zakupnik javne površine dužan je pridržavati se odredbi o komunalnom redu, te ostale zakonske regulative koja regulira obavljanje predmetne djelatnosti.
Ponuditelji s kojima će se sklopiti ugovor o zakupu javne površine dužni su o svom trošku ishoditi lokacijsku dozvolu, odnosno akt kojim se odobrava gradnja, ukoliko je ista potrebna prema posebnim propisima, ishodovati svu potrebnu dokumentaciju mjerodavnih županijskih i državnih tijela vezano za obavljanje predmetnih djelatnosti, te osigurati sve potrebne sanitarno-tehničke uvjete.
Općina može otkazati ugovor o zakupu javne površine prije isteka ugovornog roka ukoliko se zakupnik ne pridržava ugovorenih obveza, odredbi iz Odluke o davanju na korištenje javne površine, te odredbi drugih općih akata Općine.
Općina može otkazati ugovor o zakupu javne površine i u slučaju potrebe uređenja javne površine i privođenja određenoj namjeni prema važećem detaljnom planu i dokumentu uređenja.
Otkazni rok ugovora o zakupu javne površine odrediti će se ugovorom.
IV.
Zakupnina se plaća u dvije godišnje rate na način da se 50% godišnje zakupnine uplati prije zaključenja ugovora a preostalih 50% zakupnine najkasnije do 15. lipnja 2024. godine.
V.
Protiv Odluke o odabiru, ponuditelji imaju pravo prigovora Općinskom načelniku u roku od 5 (pet) dana od dana objave Odluke o odabiru. U slučaju prihvaćanja prigovora Općinski načelnik će u roku od 5 (pet) dana od dana zaprimanja prigovora donijeti Rješenje o ponavljanju natječaja za predmetnu lokaciju ili donijeti Rješenje o odabiru najpovoljnije ponude za predmetnu lokaciju.
Protiv rješenja Općinskog načelnika nije dopuštena žalba, već je moguće pokrenuti upravni spor.
KLASA: 363-01/24-01/60
URBROJ: 2170-26-03-24-13
Malinska, 12. prosinca 2024.
POVJERENSTVO ZA PROVEDBU
JAVNOG NATJEČAJA
DOKUMENTI
Odluka o odabiru ponuditelja za zakup javnih površina od 4. prosinca 2024. godine (PDF)