Obogaćivanje ponude
Kako nam predstavljaju iz spomenute turističke ustanove, podupirat će se, odnosno bespovratnim novčanim pomoćima podržavati, događanja koja unapređuju i obogaćuju turističku ponude općine Malinska-Dubašnica, koji pridonose promociji i stvaranju njenog prepoznatljivog imidža kao turističke destinacije, ali i razvoju sadržaja te koji omogućavaju produženje turističke sezone, povećanju ugostiteljskog i drugog turističkog prometa, posebice u razdoblju predsezone i posezone. Vrednovat će se i doprinos događanja, odnosno manifestacija povećanju broja noćenja, razvoju turizma i promocije kulturne i povijesne baštine te razvoju kulturnog, sportskog i ostalih selektivnih oblika turizma.
Podmirenje troškova
Isto tijelo TZO-a Malinska-Dubašnica objavilo je i javni poziv za prijavu programa financiranja marketinških aktivnosti pružatelja ugostiteljskih usluga smještaja u domaćinstvu na području te otočne jedinice lokalne samouprave u ovoj godini. TZ će tako sufinancirati prihvaćene programe marketinških aktivnosti u iznosu od 150 eura, jednokratno, za po jednu smještajnu jedinicu domaćinima obiteljskog smještaja. Eventualni ostatak iznosa do pune cijene, sukladno dogovoru s izvođačem, prijavitelji će morati podmiriti sami. Pravo na sufinanciranje imaju isključivo nositelji rješenja o odobrenju za pružanje ugostiteljskih usluga smještaja u domaćinstvu na području općine Malinska-Dubašnica koji se prijave na javni poziv, a spomenuta će se novčana potpora moći koristiti za podmirenje troškova fotografiranja ili pak videosnimanja interijera i eksterijera smještajnih objekata. Snimanja i fotografiranja, sukladno ovom programu, obavljat će tvrtke s kojima je TZ ugovorio te poslove, odnosno F Media i Photo Studio Art iz Malinske.
Da bi iskoristili mogućnost TZ-ova sufinanciranja troškova unapređenja i osvježavanja foto- i videoprezentacije svojih smještajnih kapaciteta, iznajmljivači će morati dokazati da su podmirili sve obveze prema TZ-u i Općini Malinska-Dubašnica. Turistička zajednica će za sufinanciranje »priznavati« aktivnosti po prijavama podnesenim do 1. listopada ove godine, odnosno do iskorištenja sredstava predviđenih za sufinanciranje marketinških aktivnosti iznajmljivača. Spomenimo i da je preporuka da se u cilju podizanja razine kvalitete, modernizacije i ujednačenja načina komuniciranja i promoviranja privatnog smještaja za izradu svih digitalnih i tiskanih promomaterijala »prati« vizualni identitet te otočne turističke destinacije, koristeći logo i vizuale lokalnog TZ-a.
Izvor: Novi List Online, autor: M. Trinajstić, 08.03.2024.