Na temelju članka 6. stavak 1. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora („Narodne novine“ broj 125/11, 64/15, i 112/18), članka 31. Statuta Općine Malinska-Dubašnica („Službene novine PGŽ“ br.7/21) te odredbi Odluke o davanju u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine Malinska-Dubašnica („Službene novine PGŽ“ 41/06, 49/09 i 10/14) Općina Malinska-Dubašnica raspisuje
JAVNI NATJEČAJ
za davanje u zakup poslovnih prostora u vlasništvu Općine Malinska-Dubašnica
I.
Predmet natječaja je zakup poslovnih prostora u vlasništvu Općine Malinska – Dubašnica, izgrađene na novoformiranoj kč.br. 2909 zk.ul. 3751 k.o.Malinska-Dubašnica koja se formira od stare grč.223/G upisane u zk.ul.2928, na adresi Obala 16 i to:
Oznaka prostora | Površina poslovnog prostora
|
Namjena | Početni iznos mjesečne zakupnine u EUR (bez PDV-a) |
I. ZGRADA – OBALA 16, PRIZEMLJE ZGRADE | |||
1.1.
|
15,21 m2 | PP1
Galerija za izradu i prodaju ručno izrađenih proizvoda, ukrasa i nakita od keramike |
250,00 EUR + PDV |
1.2. | 23,21 m2 | PP2
Uslužna (tiha) djelatnost – frizerski salon, salon za uljepšavanje, salon za njegu, masažu i održavanje tijela |
300,00 EUR + PDV |
Natjecatelji nude mjesečnu zakupninu u iznosu koji nije uključen PDV. Mjesečna zakupnina bit će uvećana za pripadajući PDV.
II.
Poslovni prostor oznake 1.1 u prizemlju zgrade na adresi Obala 16 (Vila Zora) daje se u zakup u viđenom stanju na određeno vrijeme i to na rok od 5 (pet) godina.
Poslovni prostor oznake 1.2 u prizemlju zgrade na adresi Obala 16 (Vila Zora) daje se u zakup na određeno vrijeme i to na rok od 5 (pet) godina. Općina Malinska-Dubašnica će nakon odabira najpovoljnijeg ponuditelja u postupku javnog natječaja a prije predaje poslovnog prostora na korištenje, izvršiti rekonstrukciju elektroinstalacija, vode i odvodnje sukladno projektu uređenja prostora kojeg je dužan napraviti odabrani ponuditelj. Očekivani rok kada će odabrani ponuditelj sklopiti ugovor o zakupu i početi koristiti predmetni poslovni prostor je 1.04.2024. godine.
III.
Poslovni prostor daje se u zakup u viđenom stanju. Budući zakupnik dužan je preuzeti obvezu da o svom trošku prostor privede poslovni prostor u stanje koje je prikladno za obavljanje namijenjene djelatnosti, te da održava poslovni prostor u stanju prikladnom za obavljanje namijenjene djelatnosti za cijelo vrijeme trajanja zakupa. Eventualna ulaganja u adaptaciju i prilagodbu poslovnih prostora moguće su isključivo uz prethodnu suglasnost Općinskog vijeća Općine Malinska-Dubašnica na elaborat uređenja, bez prava na povrat uloženih sredstava i bez prava na smanjenje zakupnine s osnove ulaganja.
Troškove tekućeg održavanja poslovnog prostora i ostala ulaganja snosi zakupnik.
IV.
Obveza je zakupnika ishođenje potrebnih dozvola za rad u zakupljenom prostoru u skladu s pozitivnim zakonskim regulativama (npr.minimalni tehnički uvjeti, suglasnost nadležnih tijela i sl.). Općina Malinska-Dubašnica ne odgovara zakupniku za slučaj da isti ne uspije ishoditi dokumentaciju potrebnu za početak obavljanja djelatnosti u zakupljenom poslovnom prostoru.
V.
Natjecatelj mora ispunjavati zakonske uvjete za obavljanje djelatnosti koja je utvrđena kao namjena poslovnog prostora.
U natječaju mogu sudjelovati:
- natjecatelji koji su registrirani za obavljanje djelatnosti za koju podnose ponudu;
- natjecatelji koji nemaju nepodmirenih dospjelih obveza za poreze i doprinose, te obveza prema Općini Malinska-Dubašnica i njezinih ustanova kojima je osnivač, s bilo koje osnove.
VI.
Dokaz o prvenstvenom pravu na sklapanje ugovora o zakupu ukoliko isti postoji, sukladno članku 6. stavka 11. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnoga prostora, a vezano za prava iz Zakona o Hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“ broj 121/17, 98/19). Prvenstveno pravo ostvaruje se ukoliko osoba udovolji svim uvjetima iz natječaja, prihvati zakupninu iz najpovoljnije ponude, ako nije korisnik mirovine ostvarene po navedenom Zakonu, te ukoliko nije zakupnik poslovnog prostora koji je već jednom stekao primjenom tog prava.
Dokazi koji se dostavljaju: potvrda o statusu HRVI iz Domovinskog rata, potvrda o statusu hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata i dragovoljca Domovinskog rata, potvrda o statusu člana obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata, odnosno zatečenog ili nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata, potvrda o ostvarivanju/neostvarivanju prava iz Mirovinskog osiguranja; izjava koja se daje pod punom materijalnom i kaznenom odgovornošću da prethodno nije korišteno pravo prvenstva zakupa poslovnih prostora po drugim javnim natječajima.
VII.
Pisane ponude podnose se u zatvorenoj koverti s naznakom ‘NATJEČAJ ZA ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA – NE OTVARAJ’, na adresu: Općina Malinska-Dubašnica, Jedinstveni upravni odjel, Lina Bolmarčića 22, 51511 Malinska, preporučenom pošiljkom ili u pisarnici na istoj adresi.
Krajnji rok za dostavu pisanih ponuda je 23.studeni 2023. godine do 12:00 sati, bez obzira na način dostave.
Smatrati će se da su u propisanom roku dostavljene sve ponude koje su do navedenog roka primljene na urudžbeni zapisnik pisarnice Općine Malinska-Dubašnica na adresi: OPĆINA MALINSKA-DUBAŠNICA, Lina Bolmarčića 22, Malinska
Ponude prispjele izvan roka, ponude koje ne sadrže sve tražene dokaze kojima se dokazuje da natjecatelj ispunjava uvjete natječaja, neće se razmatrati.
Natjecatelj koji odustaje od natječaja, obvezan je povući svoju ponudu do početka otvaranja ponuda.
VIII.
Natjecatelj je dužan položiti jamčevinu u iznosu od 10% od početne godišnje najamnine s PDV-om za poslovni prostor na žiro račun broj HR2424020061825300006, model: HR68; poziv na broj: 7722-OIB s naznakom „Jamčevina za zakup poslovnog prostora Obala 16“.
Natjecateljima koji su položili jamčevinu, a ponude kojih nisu prihvaćene, vratit će se jamčevina u roku od 8 dana od dana donošenja odluke o odabiru najpovoljnije ponude bez prava na kamatu, dok se položena jamčevina natjecatelja čija je ponuda prihvaćena, zadržava i uračunava u zakupninu.
Ako natjecatelj čija je ponuda najpovoljnija, kasnije nakon izbora, odustane od natječaja ili sklapanja ugovora o zakupu, nema pravo na povrat uplaćene jamčevine.
IX.
Ponuda za sudjelovanje u javnom natječaju mora sadržavati:
- ispunjeni obrazac ponude za zakup poslovnog prostora sa svim podacima;
- preslika važeće osobne iskaznice;
- izvornik ili ovjerena preslika važeće obrtnice/izvadak iz nadležnog obrtnog registra/rješenje nadležnog trgovačkog suda o upisu u obrtni/sudski registar iz kojeg je vidljivo da je natjecatelj registriran za obavljanje djelatnosti za koje je poslovni prostor određen, ne stariji od 3 mjeseci od objave ovog natječaja;
- preslika Obavijesti o razvrstavanju poslovnog subjekta prema NKD-u izdanu od Državnog zavoda za statistiku, ako je natjecatelj pravna osoba;
- potvrdu porezne uprave o podmirenim porezima i doprinosima; u originalu ili preslici, iz koje je vidljivo plaćanje svih dospjelih poreznih obveza i doprinosa i drugih državnih davanja, ne stariju od 15 dana od objave ovog natječaja;
- potvrdu trgovačkih društava u vlasništvu Općine Malinska-Dubašnica o podmirenim obvezama ne starija od 30 dana do dana slanja objave (Ponikve voda d.o.o., Ponikve Eko otok Krk d.o.o.,Smart island Krk d.o.o. i KD Dubašnica d.o.o.);
- dokaz o izvršenoj uplati jamčevine (original);
- original ili ovjerenu presliku potvrde Ministarstva obrane, odnosno Ministarstva unutarnjih poslova kojom se dokazuje svojstvo osobe iz točke VI. ovog natječaja, ne starije od šest mjeseci od dana objave ovog natječaja;
- original ili ovjerenu presliku potvrde Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o tome da osoba koja se poziva na pravo prvenstva iz točke VI. ovog natječaja, nije korisnik mirovine ostvarene na temelju Zakona o pravima hrvatskih branitelja, ne starije od šest mjeseci od dana objave ovog natječaja;
X.
Izabrani natjecatelj dužan je u roku od 8 dana od isteka roka za podnošenje prigovora na odluku o odabiru najpovoljnije ponude preuzeti poslovni prostor te sklopiti ugovor o zakupu. U protivnom će se smatrati da je isti odustao od sklapanja ugovora o zakupu, te će se ugovor sklopiti sa sljedećim najpovoljnijim natjecateljem.
Najpovoljnijom ponudom smatrat će se ona ponuda koja uz ispunjenje uvjeta iz natječaja sadrži i najveći ponuđeni iznos zakupnine. Odluku o izboru najpovoljnije ponude donosi Općinski načelnik.
XI.
Uvjeti plaćanja zakupa: zakupnina se plaća mjesečno unaprijed i to najkasnije do 10-og u mjesecu.
Zakupcima poslovnih prostora koji zapošljavaju zaposlenike s otoka Krka umanjit će se zakupnina svake slijedeće godine za iznos od 0,5% ukupne godišnje najamnine za svaki puni mjesec zapošljavanja radnika s područja otoka Krka u prethodnoj godini.
Ukupan iznos umanjenja zakupnine po osnovi iz prethodnog stavka ne može biti veći od 10% godišnje.
Zakupnina se povećava u slučaju povećanja indeksa potrošačkih cijena u RH u odnosu na 2023. godinu, kad navedeno povećanje kumulativno prijeđe 5%.
XII.
Ponude će se javno otvarati u prostorijama Općine Malinska-Dubašnica, Lina Bolmarčića 22, Malinska dana 23.studenog 2023. godine, s početkom u 12:15 sati. Otvaranju ponuda mogu pristupiti ovlašteni predstavnici natjecatelja ili njihovi punomoćnici, uz predočenje osobne identifikacije i ovjerene punomoći. Natjecatelj koji odustaje od natječaja, obvezan je povući svoju ponudu do početka otvaranja ponuda.
Zakašnjele, nepotpune ili na drugi način podnesene ponude protivno uvjetima natječaja, neće se uzimati u razmatranje.
O rezultatima izbora natjecatelji će biti obaviješteni pismeno u roku od 8 dana nakon odabira najpovoljnije ponude.
Podnošenje ponude ponuditelji izjavljuju da su izričito suglasni da Općina Malinska-Dubašnica može prikupljati, koristiti i dalje obrađivati date podatke u svrhu provedbe postupka javnog prikupljanja ponuda, sukladno propisima o zaštiti osobnih podataka.
XIII.
Natjecatelj koji je sudjelovao u postupku natječaja ima pravo podnijeti prigovor na odluku o odabiru najpovoljnije ponude koji se podnosi Općinskom načelniku u roku od 8 dana od dana primitka odluke.
XIV.
Za dogovor radi razgledavanja poslovnog prostora i dodatnih informacija zainteresirani natjecatelji mogu se javiti na e-mail ivana.puric@malinska.hr uz prethodnu najavu. Razgledavanje će biti dana 16. studenog 2023.godine od 12:00h do 15:00h.
XV.
Postupak i uvjeti natječaja objavljuju se u javnom tisku (Novi list) te na Internet stranici Općine Malinska-Dubašnica www.malinska.hr.
XVI.
Općina Malinska-Dubašnica zadržava pravo neprihvaćanja niti jedne ponude i pravo poništenja natječaja bez obveze obrazloženja i odgovornosti prema bilo kojem od ponuditelja.
KLASA: 372-03/23-01/4
URBROJ: 2170-26-02-23-5
Malinska, 3.studenog 2023.godine
OPĆINA MALINSKA –DUBAŠNICA
Načelnik: Robert Anton Kraljić
PRIVITAK