Ovim projektom želi se djeci osnovnoškolske dobi približiti svijet medija, te ih potaknuti da budu aktivni, ali i kritički osviješteni korisnici medija. Kroz interaktivna predavanja i radionice ističe se važnost medijskoga odgoja i medijske pismenosti danas te se nastoji djeci i mladima objasniti funkcioniranje i svrhu medija. Iznimno je važno da djeca osvijeste brojne prednosti (pristup informacijama, edukacija i obrazovne svrhe medija, zabava) koje im pruža današnji medijski prostor, ali i rizike i opasnosti s kojima se veoma lako mogu susresti (nasilje, pornografija, droga, elektroničko nasilje, nestvarni prikaz ljepote, stereotipi). Udruga DKMK do sada je provela više od 600 radionica i interaktivnih predavanja, posjetili su više od 90 škola u cijeloj Hrvatskoj, a na predavanjima je sudjelovalo više od 10 000 učenika, roditelja i stručnih suradnika.
U našoj su Školi učenici 5. b, 6. a, 7. b i 8. b razreda sudjelovali na radionicama u trajanju od dva školska sata pod nazivom „Čarobni“ (varljivi) svijet reklama. Nastavnici su slušali interaktivno predavanje naslova Manipulacijama u medijima, dok su roditelji slušali predavanje Kako koristeći medije poboljšati komunikaciju s djecom te su dobili korisne savjete i primjere kako aktivno mogu pridonijeti sigurnosti svoje djece i njihovom odgovornijem ponašanju, ali i kako mogu iskoristiti prednosti tehnologije i medija za zbližavanje cijele obitelji i razgovor o aktualnim i svakodnevnim temama.
Matea Mrakovčić Kosić
FOTOGALERIJA: