REPUBLIKA HRVATSKA
PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA
OPĆINA MALINSKA-DUBAŠNICA
OPĆINSKI NAČELNIK
KLASA: 363-01/23-01/56
URBROJ: 2170-26-02-24-7
Malinska, 10. siječnja 2024.
Temeljem odredbe članka 16. Odluke o davanju na korištenje javne površine („Službene novine Primorsko-goranske županije“ broj 6/23 i 24/23) i članka 33. Statuta Općine Malinska-Dubašnica („Službene novine Primorsko-goranske županije“ broj 7/21) Općinski načelnik Općine Malinska-Dubašnica, donosi
ODLUKU
o odabiru ponuditelja za zakup javne površine za obavljanje ugostiteljske djelatnosti prigodom održavanja manifestacije „Mesopust 2024“
I.
U javnom natječaju za davanje u zakup javne površine za vrijeme održavanja manifestacije „Mesopust 2024“ u razdoblju od 25. siječnja do 14. veljače 2024. godine, objavljenom na službenim internetskim stranicama i oglasnoj ploči Općine Malinska – Dubašnica dana 27. prosinca 2023. godine, odabire se ponuđač kako slijedi u tablici, te se istom dodjeljuje javna površina na korištenje:
XXIII. | Obavljanje djelatnosti prigodom održavanja manifestacija k.o.Bogović |
23.3 | Ugostiteljstvo-šank povodom mesopusta za čitavo mesopusno razdoblje |
1) TT 1991 j.d.o.o., Sv.Anton 8/1, 51511 Malinska, OIB:20637227559 |
Za lokaciju 23.3. pristigle su u roku dvije ponude od kojih obje sadržavaju svu dokumentaciju iz javnog natječaja. Ponuditelj TT 1991 j.d.o.o. poziva se na pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu temeljem članka 16. Odluke o davanju na korištenje javne površine. S obzirom da je isti raniji zakupnik ima pravo prihvatiti najviši iznos ponuđene zakupnine na natječaju za navedenu lokaciju i ostvaruje pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu. Uvidom u arhiv ovog tijela, utvrđuje se da je isti bio raniji zakupnik. Iz toga razloga prihvaćena je ponuda ponuditelja tvrtke TT 1991 j.d.o.o., direktor Petar Turčić, Sveti Anton 8/1, Malinska.
II.
Ugovor o zakupu javne površine zakupnik je dužan zaključiti najkasnije u roku od 8 dana od dana isteka roka za podnošenje prigovora na Odluku o odabiru ponuđača za zakup javne površine. Ukoliko ponuditelj koji je uspio u natječaju, u navedenom roku ne pristupi potpisu ugovora smatrati će se da je odustao od prijave na natječaj čime gubi pravo na povrat uplaćene jamčevine. U navedenom slučaju na potpis ugovora pozvati će se sljedeći najpovoljniji ponuditelj u natječaju.
III.
Za zakupljenu površinu plaća se ugovorena zakupnina u dvije rate na način da se 50% zakupnine uplati prije zaključenje ugovora, a preostalih 50% zakupnine najkasnije do 13. veljače 2024. godine.
U slučaju ne održavanja cijele manifestacije vratiti će se uplaćeni dio zakupnine (bez jamčevine).
IV.
Protiv ove Odluke o odabiru ponuditelji imaju pravo podnošenja prigovora Općinskom načelniku u roku od 8 dana od dana objave Odluke na internet stranicama Općine.
OPĆINSKI NAČELNIK
Robert Anton Kraljić
- Odluka (PDF)