JAVNI NATJEČAJ
za prikupljanje ponuda za davanje u zakup javnih površina
I. PREDMET NATJEČAJA
Predmet natječaja su javne površine namijenjene za postavljanje privremenih naprava za obavljanje djelatnosti, kako slijedi u tablici u prilogu.
II. VRIJEME ZAKUPA
Površina koja se dodjeljuje za navedene namjene može se koristiti za jedno prodajno mjesto za ugovoreno razdoblje u periodu do 15. listopada 2018. godine, osim za lokacije pod brojem 1.15.1 koja se daje u zakup do 15. listopada 2020. godine
III. TEHNIČKO RJEŠENJE I IZGLED PRIVREMENOG OBJEKTA
Sve privremene objekte (štand, montažni objekt, naprava i dr.) osim pultova za promidžbu (pod 1.5.1, 1.7.1 i 1.8.1) te štandova (pod 1.1.2, 1.1.3, 1.3. i 1.3.5) osigurava zakupnik.
Prije postavljanja privremenog objekta ili naprave potrebno je ishoditi suglasnost Općine Malinska-Dubašnica na tehničko rješenje, izgled i samu dispoziciju objekta. Na dodijeljenoj lokaciji dozvoljeno je postavljanje samo jednog privremenog objekta ili naprave.
IV. ZAKUPNINA
Za sve površine godišnja zakupnina se plaća u dvije rate na način da se 50% zakupnine plaća prije zaključenja ugovora a preostalih 50% zakupnine najkasnije do 15. srpnja 2018. godine !
PRIJAVE NA NATJEČAJ MORAJU SADRŽAVATI
– naziv i točnu adresu ponuditelja;
– obrtnicu, izvadak iz sudskog registra ili rješenje strukovnog tijela iz kojih je vidljivo da je ponuditelj registriran za obavljanje djelatnosti za koju podnosi ponudu;
– potvrdu porezne uprave o podmirenim javnim davanjima iz koje je vidljivo da su podmirene sve dospjele porezne obveze i doprinosi i druga državna davanja, ne starija od 30 dana do dana slanja objave;
– potvrdu trgovačkih društava u vlasništvu Općine Malinska-Dubašnica o podmirenim obvezama ne starija od 30 dana do dana slanja objave (Ponikve usluga d.o.o., KD Dubašnica d.o.o.)
– naznaku rednog broja površine i djelatnosti (namjene prostora), opis ponude-usluge i opis privremene naprave – štanda (opis, skica, fotografija);
– IZNOS ponuđene godišnje zakupnine za najam površine;
– potvrdu o uplaćenoj jamčevini u iznosu od 10% od početne godišnje cijene pojedinog privremenog objekta, uplaćenoj na žiro račun Općine Malinska-Dubašnica broj: HR24 2402006 1825300006, s pozivom na broj: 68 5738-OIB;
– za ostvarivanje prednosti za ponuđače iz članka 10. stavak 4. (prebivalište ili sjedište) i stavak 6. (raniji zakupnik) izjavu o prihvaćanju najvišeg iznosa ponuđene zakupnine;
– broj žiro ili tekućeg računa na koji se u slučaju neuspjeha na natječaju vraća uplaćena jamčevina.
V. NAČIN, MJESTO I ROK ZA DOSTAVU PONUDE
Krajnji rok za dostavu ponuda je 14. svibnja 2018. godine do 12:00 sati, bez obzira na način dostave. Zakašnjele i nepotpune ponude neće se razmatrati.
VI. OTVARANJE PONUDA, PRVENSTVO ODABIRA I UGOVORI
Javno otvaranje pristiglih ponuda izvršiti će se u velikoj vijećnici Općine Malinska-Dubašnica 14. svibnja u 12:oo sati. Na javnom otvaranju biti će javno objavljeni naziv ponuđača, lokacija za koju se natječe, te ponuđeni iznos. Detaljnu provjeru dokumentacije komisija će izvršiti u roku od 8 dana od dana otvaranja ponuda.
Odluka o odabiru najpovoljnijih ponuditelja objavit će se na oglasnoj ploči i web stranici Općine u roku od 8 dana od krajnjeg roka za dostavu ponude.
Ponude ponuđača koji imaju nepodmirenih obveza za poreze i doprinose, te nepodmirenih obveza prema Općini Malinska-Dubašnica i trgovačkim društvima u vlasništvu Općine Malinska-Dubašnica sa bilo koje osnove neće se razmatrati.
Natjecateljima koji uspiju u natječaju jamčevina će se uračunati u zakupninu, a ostalima će se vratiti najkasnije u roku od 15 dana od donošenja Odluke o izboru ponuđača.
Prvenstvo izbora lokacije na mjestima gdje je predviđeno postavljanje više štandova sa jednakom ponudom, ima ponuđač koji je ponudio najvišu cijenu. Raspored ponuđača po pozicijama utvrđuje Općina Malinska – Dubašnica.
OPĆINA MALINSKA–DUBAŠNICA
KLASA:363-01/18-01/1
URBROJ:2142/05-04-03/7-18-2
Općina Malinska – Dubašnica objavljuje
OBAVIJEST
U postupku javnog natječaja za prikupljanje ponuda za
davanje u zakup javnih površina
- U javnom natječaju za prikupljanje ponuda za davanje u zakup javnih površina objavljenom na web stranici Općine Malinska-Dubašnica dana 27. travnja 2018. godine, omaškom je u planu lokacija za postavu privremenih objekata navedena lokacija pod brojem „1.3.1. Prodaja sladoleda“. Navedena lokacija je pod višegodišnjim zakupom te nije predmet ovog natječaja i biti će uklonjena iz plana lokacija za postavu privremenih objekata.
- U istom tekstu javnog natječaja pogrešno je upisan IBAN za uplatu jamčevine i biti će ispravljen.
Ispravan IBAN glasi: HR2424020061825300006.
Općina Malinska-Dubašnica
U Malinskoj, 30. travnja 2018.