Temeljem zaključka Načelnika Općine Malinska – Dubašnica od 06.ožujka 2017. godine, a na temelju članka 7. i 8. Odluke o davanju u zakup javnih površina („Službene novine Primorsko‐goranske županije“, broj 8/05, 6/11, 3/14, 11/15 i 5/17), Općina Malinska‐Dubašnica objavljuje
za prikupljanje ponuda za davanje u zakup javnih površina
I. PREDMET NATJEČAJA
Predmet natječaja su javne površine namijenjene za postavljanje privremenih naprava za obavljanje djelatnosti, kako slijedi:
Površina koja se dodjeljuje za navedene namjene može se koristiti za jedno prodajno mjesto za ugovoreno razdoblje u periodu do 15. listopada 2017. godine, osim za lokacije pod brojem 4.1, 4.2, 7.3 koje se daju u zakup do 15. listopada 2018. godine, te lokacije pod brojem 9.1, 9.2, 9.3, 11.1 i 12.1 koje se daju u zakup do 15. listopada 2021. godine.
Na lokacijama 2.1, 2.2, 2.3 KOD FOTO STUDIJA, 3.2 PARKIRALIŠTE MARKAT, 9.1, 9.2, 9.3 MARŠIĆI, 11.1 RIBARSKO SELO i 13.1, 13.2 KOD KRIŽA NA ULAZU U NASELJE MILOVČIĆI nije osiguran priključak na elektroenergetsku mrežu, stoga se zakupnik sam mora pobrinuti za električnu energiju, uz uvjet da se za proizvodnju električne energije ne mogu koristiti motorni agregati i ostali uređaji koji stvaraju buku ili štetne plinove na lokaciji 2.1., 2.2 i 2.3 KOD FOTO STUDIJA.
Na lokaciji 11.1 i 12.1 nije osiguran priključak tekuće vode, te se zakupnik mora sam pobrinuti za vodu.
Prethodna provjera mogućnosti Ishođenja i ishođenje minimalnih tehničkih uvjeta za pojedine djelatnosti obveza je svakog pojedinog zakupnika na svakoj pojedinoj lokaciji, te Općina Malinska ‐ Dubašnica ne odgovara za slučaj nemogućnosti ishođenja minimalnih tehničkih uvjeta iz bilo kojeg razloga.
Na lokacijama 4.2, 7.3, 11.1 i 12.1 (ugostiteljska djelatnost) u cijenu je uračunato korištenje javne površine za postavljanje ugostiteljske terase uz ugostiteljski objekt ukupne površine 20 m2. Zakupnik navedene lokacije može, nakon potpisa ugovora zatražiti i veću površinu za postavljanje ugostiteljske terase koja se u slučaju odobrenja dodatno naplaćuje u skladu s važećom Odlukom o porezu na korištenje javnih površina Općine Malinska ‐ Dubašnica.
Na lokacijama 1.3, 2.1, 2.2, 2.3 u dozvoljeno je postavljanje isključivo štandova od punog drveta, sa zatvorenim donjim dijelom ili kompletno zatvoreni u trenutku kada se ne obavlja djelatnost, najvećih dozvoljenih dimenzija: 100 cm širine, 250 cm dužine, sa dvostrešnim pokrovom od punog drva ili tendom jednolične boje šampanjca. štandovi na navedenim lokacijama moraju biti jednolično obojani svijetlim blagim bojama. Općinski načelnik će Odlukom odrediti detaljne tehničko‐estetske karakteristike štandova za navedene lokacije.
Prije postavljanja privremenog objekta ili naprave potrebno je ishoditi suglasnost Općine Malinska ‐ Dubašnica na tehničko rješenje, izgled i samu dispoziciju objekta. Na dodijeljenoj lokaciji dozvoljeno je postavljanje samo jednog privremenog objekta ili naprave.
IV. ZAKUPNINA
Za sve površine godišnja zakupnina se plaća u dvije rate na način da se 50% zakupnine plaća prije zaključenja ugovora a preostalih 50% zakupnine najkasnije do 01. Srpnja 2017. godine. Za lokacije za koje su sklopljeni ugovori o najmu na više godina, primjenjuje se gore navedena odredba o plaćanju godišnje zakupnine za svaku godinu zasebno i naplata se vrši u godini korištenja. Zakupcu koji ne ispuni gore navedenu financijsku obvezu u navedenom roku, otkazati će se ugovor o najmu javne površine, te će se javna površina dodijeliti drugom zakupcu sukladno Odluci o davanju u zakup javne površine i Odluci o porezu na korištenje javnih površina Općine Malinska ‐ Dubašnica.
PRIJAVE NA NATJEČAJ MORAJU SADRŽAVATI
– broj žiro ili tekućeg računa na koji se u slučaju neuspjeha na natječaju vraća uplaćena jamčevina.
V. NAČIN, MJESTO I ROK ZA DOSTAVU PONUDE
Prijave se podnose u zatvorenoj koverti, sa naznakom: “NE OTVARAJ ‐ PONUDA ZA JAVNU POVRŠINU”, pismenim putem na adresu: Općina Malinska‐Dubašnica, Lina Bolmarčića 22, 51511 Malinska ili neposredno u Pisarnici Općine Malinska‐Dubašnica.
Zakašnjele i nepotpune ponude neće se razmatrati.
Kod izbora najpovoljnijeg ponuđača, osim ponuđenog iznosa, na prvenstvo u odabiru ponude utjecat će ispunjavanje uvjeta iz točke 10. stavak 2. Odluke o javnim površinama (kvaliteta sadržaja), članka 10. stavak 4. (prebivalište ili sjedište) i članka 10. stavak 6. (raniji zakupnik).
Ponude ponuđača koji imaju nepodmirenih obveza za poreze i doprinose, te nepodmirenih obveza prema Općini Malinska‐Dubašnica i trgovačkim društvima u vlasništvu Općine Malinska‐Dubašnica sa bilo koje osnove neće se razmatrati.
Sa natjecateljima čije su ponude prihvaćene na natječaju zaključit će se ugovor o zakupu najkasnije u roku od 8 dana od objave Odluke o izboru najpovoljnijih ponuditelja. Ukoliko ponuditelj koji je uspio u natječaju u navedenom roku ne pristupi potpisu ugovora smatrat će se da je odustao od prijave na natječaj čime gubi pravo na povrat uplaćene jamčevine. U navedenom slučaju na potpis ugovora pozvat će se slijedeći najpovoljniji ponuditelj u natječaju, a ukoliko u natječaju nije bilo više ponuditelja lokacija će se dodijeliti prvom zainteresiranom ponuditelju izravnom pogodbom, prema početnoj cijeni iz natječaja. Pravo izravne pogodbe nema ponuditelj koji je odustao od natječaja.
Prvenstvo izbora lokacije na mjestima gdje je predviđeno postavljanje više štandova sa jednakom ponudom, ima ponuđač koji je ponudio najvišu cijenu. Raspored ponuđača po pozicijama utvrđuje Općina Malinska – Dubašnica.