Temeljemu članka 6. stavak 1. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (Narodne novine br. 125/11, 64/15) i članka 5. Ugovora o koncesiji br. ZLUK-K-01/2014 za obavljanje ostalih gospodarskih djelatnosti na dijelu lučkog područja luke Malinska, lokacija LUKOBRAN — Komunalno društvo ‘Dubašnica’ d.o.o. dana 26. veljače 2017. god. raspisuje slijedeći:
NATJEČAJ
Za davanje u zakup 2 (dvije) kamene kućice
- PREDMET NATJEČAJA:
Predmet natječaja su dvije tipizirane kamene kućice, površine 12 m2 svaka, namijenjene za obavljanje djelatnosti kako slijedi:
Redni broj (lokacija) |
Djelatnost | Rok (godina) | Početna godišnja
cijena zakupnine (cijena je izražena bez PDV) |
4 | Pripremanje i ambulantna prodaja jednostavnih jela sa ambalažiranim napitcima |
2 |
29.000 kuna |
7 |
Usluga rent a car-a i/ili prodaja autohtonih proizvoda |
2 |
15.000 kuna |
Lokacija svake pojedine kućice je obilježena na grafičkom prikazu koji je sastavni dio ovog natječaja. Isti ponuđač može imati u zakupu najviše dvije kućice na lokaciji Lukobran Malinska.
- VRIJEME ZAKUPA
Zakup kamenih kućica može se koristiti u razdoblju u periodu od 1. svibnja do 31. listopada svake kalendarske godine trajanja zakupa, a zaključno sa 2018.g. (uključujući i tu godinu).
Zakup se daje prema viđenom stanju odnosno zakupnik zakupljuje objekt prema zatečenom stanju. Sva eventualna ulaganja su moguća samo uz prethodnu suglasnost KD ‘Dubašnica’ d.o.o., bez prava na uložena sredstva.
- ZAKUPNINA I TROŠKOVI
Zakupnici su obvezni plaćati zakupninu prije zaključenja Ugovora o zakupu za 2017.g., te za 2018.g. najkasnije do 1.veljače 2018.g.
Pored zakupnine uvećane za PDV, zakupnike je obvezan podmirivati troškove struje i vode.
KD Dubašnica d.o.o. će mjesečno ispostavljati poseban račun za struju i vodu prema stanju brojila za svaku pojedinu kućicu koji podmiruje ponuditelj (zakupnik).
Zakupnik je odgovoran za udovoljavanje svih uvjeta za uredno i zakonito obavijanje djelatnosti (minimalni tehnički uvjeti i sl.) te snosi sve troškove za isto.
Pogledajte više.