Temeljem odluke Općinskog načelnika Općine Malinska – Dubašnica od 3. siječnja 2017. godine, a na temelju članka 7. i 8. Odluke o davanju u zakup javnih površina („Službene novine Primorsko-goranske županije“, broj 8/05, 6/11, 3/14 i 11/15), Općina Malinska – Dubašnica objavljuje
JAVNI NATJEČAJ
za prikupljanje ponuda za davanje u zakup javne površine
I. Predmet natječaja:
Predmet natječaja su javne površine namijenjene za postavljanje privremenih naprava za obavljanje djelatnosti tijekom karnevalskih događanja 2017. godine, kako slijedi:
Red.br. |
Namjena površine | Broj lokacija |
Početna cijena |
1. | LOKACIJA „MARKAT“ (Mesopusni šator) | ||
1.1 |
Pružanje ugostiteljskih usluga (prehrana i piće) |
1 |
10.000,00 kn |
II. Vrijeme zakupa:
Površina koja se dodjeljuje za navedene namjene može se koristiti za vrijeme Mesopusnih događanja u Općini Malinska – Dubašnica i to:
– na dan otvaranja Mesopusta 28. siječnja 2017. godine,
– u dane mesopusnih zabava 28. siječnja, 11. i 25. veljače 2017. godine (subote),
– dana 27. veljače 2017. godine za potrebe proslave 25. obljetnice sa pobratimljenim općina(ponedjeljak),
– na završni dan Mesopusta 28. veljače 2017. godine (utorak).
III. Tehničko rješenje i namjena privremenog objekta:
Zakupnik je dužan u prostoru šatora postaviti i organizirati kuhinju i šank dužine 15,00 m’ za pružanje ugostiteljskih usluga pripreme hrane i pića sa pripadajućom opremom za što će zakupodavac osigurati prostor u šatoru.
IV. Posebni uvjeti:
Osim plaćanja zakupnine zakupnik je dužan prihvatiti uvjete davanja u zakup kako slijedi:
– Obvezan je financirati nastup jednog od dva banda koji će nastupati (Koktelsi 11.02.2017. ili Night Express band 25.02.2017.),
– cjenik pića i hrane obvezan je dogovoriti sa Maškaranom udrugom Dubašnica,
– obvezan je osigurati minimalno 100 porcija jote za na dan otvorenja Dubašljanskog mesopusta,
– obvezan je osigurati cca. 50 sendviča za sudionike Dječjeg riječkog karnevala.
V. Zakupnina:
Za zakupljenu površinu plaća se ugovorena zakupnina jednokratno prije zaključenja ugovora!
VI. Prijave na natječaj moraju sadržavati:
Prijave moraju sadržavati:
– naziv i točnu adresu ponuditelja;
– obrtnicu, izvadak iz sudskog registra ili rješenje strukovnog tijela iz kojih je vidljivo da je ponuditelj registriran za obavljanje djelatnosti za koju
podnosi ponudu;
– potvrdu porezne uprave o podmirenim javnim davanjima iz koje je vidljivo da su podmirene sve dospjele porezne obveze i doprinosi i druga
državna davanja, ne starija od 30 dana do dana slanja objave;
– opis ponude-usluge i opis privremene naprave – štanda (opis, skica, fotografija);
– kao dokaz da je ponuditelj ugovorio financiranje nastupa jednog od dva banda iz točke IV. ovog natječaja, u ponudi je obvezan priložiti original
sporazum sa odabranim bandom kojeg će financirati;
– IZNOS ponuđene zakupnine za najam površine;
– potvrdu o uplaćenoj jamčevini u iznosu od 20% od početne cijene, uplaćenoj na žiro račun Općine Malinska-Dubašnica broj:
HR5323900011825300006, s pozivom na broj: 68 5738-OIB;
– broj žiro ili tekućeg računa na koji se u slučaju neuspjeha na natječaju vraća uplaćena jamčevina.
VII. Rok za podnošenje prijava:
Prijave se podnose u zatvorenoj koverti, sa naznakom: “NE OTVARAJ – PONUDA ZA JAVNU POVRŠINU”, pismenim putem na adresu: Općina Malinska – Dubašnica, Lina Bolmarčića 22, 51511 Malinska ili osobno u Pisarnicu Općine Malinska – Dubašnica, najkasnije do 16. siječnja 2017. godine.
Zakašnjele i nepotpune ponude neće se razmatrati.
VIII. Otvaranje ponuda, prvenstvo odabira i ugovori:
Natječajni postupak provodi Komisija za provedbu natječaja na čiji prijedlog će Općinski načelnik donijeti odluku o odabiru najpovoljnijih ponuditelja.
O rezultatu natječaja natjecatelji će biti obaviješteni u roku od 8 dana od krajnjeg roka za dostavu ponude.
Kod izbora najpovoljnijeg ponuđača, osim ponuđenog iznosa, na prvenstvo u odabiru ponude utjecat će i ponuđena kvaliteta ponude.
Ponude ponuđača koji imaju nepodmirenih obveza za poreze i doprinose, te nepodmirenih obveza prema Općini Malinska-Dubašnica sa bilo koje osnove neće se razmatrati.
Sa natjecateljem čija je ponuda prihvaćena na natječaju zaključit će se ugovor o zakupu najkasnije u roku od 8 dana od donošenja Odluke o izboru ponuđača. Ukoliko do tada ne pristupi potpisu ugovora smatrat će se da je odustao od prijave na natječaj i nema pravo na povrat jamčevine.
Natjecatelju s kojim se zaključi ugovor o zakupu javne površine, jamčevina će se uračunati u zakupninu, a ostalima će se vratiti najkasnije u roku od 8 dana od donošenja Odluke o izboru ponuđača.
Općina Malinska – Dubašnica zadržava pravo neprihvaćanja niti jedne ponude i pravo poništenja natječaja bez obveze obrazloženja i odgovornosti prema bilo kojem od ponuditelja.
OPĆINA MALINSKA–DUBAŠNICA
Načelnik: Robert Anton Kraljić
KLASA: 363-01/17-01/2
URBROJ: 2142/05-04-01/1-17-2
Malinska, 3. siječnja 2017.