Hrvatska turistička zajednica pripremila je dodatna pojašnjenja namijenjena turističkim agencijama vezano za postupke prijave i odjave turista te vođenja popisa turista putem sustava eVisitor. Također, s ciljem dodatnog jačanja sustava korisničke podrške za sve subjekte koji koriste sustav eVisitor, utemeljen je pozivni centar za pitanja korisnika koji ih rješava u najkraćem mogućem roku dostavom preciznih informacija. Sve to HTZ je učinila s ciljem osiguravanja jednakog postupanja svih sudionika u poslovima prijave i odjave turista te vođenja popisa turista.

Pozivni centar radi svaki dan od 8 do 24 sata, a korisnici svoje upite mogu poslati na adresu eVisitor@htz.hr ili telefonom na broj 01 549 44 77.

Na ovaj će način korisnici dobiti precizne informacije vezane uz sustav eVisitor, a osobe koje postave upite koji nisu u domeni sustava bit će upućene na nadležne institucije.

Dodatna pojašnjenja za turističke agencije detaljno opisuju njihovu ulogu u slučajevima kada iznajmljivači prijavu ili odjavu turista žele povjeriti agenciji kao stručnom subjektu, odnosno detaljnije se opisuje mogućnost da turistička agencija vrši prijavu ili odjavu turista u ime i za račun pojedinog iznajmljivača.

Naime, turističke agencije su i do sada, u skladu s važećim propisima, mogle davati uslugu prijave ili odjave turista te vođenja popisa turista za pojedinog iznajmljivača. Sustav eVisitor i dalje pruža ovu mogućnost turističkim agencijama, ali se sama prijava ili odjava turista više ne obavlja putem pojedinačnih sustava kojima su upravljale turističke zajednice, već na jednom mjestu, on-line pristupom sustavu eVisitor.

S obzirom na to da su iznajmljivači zakonom određeni kao obveznici prijave i odjave turista, agencije u svim takvim slučajevima nastupaju na temelju ugovornog odnosa s iznajmljivačem te se zaduženje i uplata boravišne pristojbe evidentiraju upravo na ime iznajmljivača i njegov objekt na kojeg se odnosi prijava ili odjava turista kao i popis turista. Posebno valja istaknuti kako je prilikom sklapanja takvih ugovora potrebno uzeti u obzir i propise o zaštiti osobnih podataka, upravo iz razloga što ih prijava odnosno odjava turista sadrži.

Također, ostavljena je i mogućnost da iznajmljivač opunomoći agenciju da kod turističke zajednice u ime i za račun iznajmljivača preuzme njegove pristupne podatke u sustav eVisitor, bez potrebe ovjere kod javnog bilježnika, te da samostalno izvrši sve potrebne radnje za prijavu ili odjavu turista u ime i za račun tog iznajmljivača. Uz navedeno, sustav eVisitor podržava i mogućnost da agencije svoje postojeće recepcijske programe prilagode automatiziranoj prijavi ili odjavi turista putem API-a, elektroničkom razmjenom podataka.

(preneseno s internet stranice Ministarstva turizma RH)

Izvor: Autor: Milo, portal: http://otok-krk.org

Povezane teme

PRISTUPAČNOST SADRŽAJA AKTIVNA

Obavijest Općine Malinska-Dubašnica o radu sa strankama

Zbog kvara na telefonskim linijama, molimo sugrađane da nam se u slučaju potrebe obrate putem elektroničke pošte:

info@malinska.hr.

ZAHVALJUJEMO NA RAZUMIJEVANJU!

OPĆINA MALINSKA  - DUBAŠNICA


 

Zbog pojačanih mjera zaštite uslijed epidemije koronavirusa, ograničava se izravan rad sa strankama u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Malinska-Dubašnica.
Službenici su dostupni na službenim telefonskim brojevima za radnog vremena općinske uprave, dok se komunikacija može ostvariti putem pošte ili e-maila.
Kontakt podaci službenika dostupni su na web stranici Općine Malinska-Dubašnica www.malinska.hr.
Osobni dolazak u prostorije Jedinstvenog upravnog odjela moguć je samo u iznimnim situacijama kada je posao nije moguće obaviti na prethodno navedene načine, isključivo po prethodnoj najavi i dogovorenom terminu, te uz poštivanje svih propisanih epidemioloških mjera (osobna distanca, zaštitna maska, dezinficiranje ruku).
Najave dolazaka zaprimaju se putem telefona ili elektroničke pošte.